Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stora Milo

Publicerad 2012-02-12 12:03:42 i Milo <3

Nu är verkligen Milo min stora bebis. Han är 1/2 år, fått en tand, sitter själv, ställer sig upp själv, går med hjälp av möbler, kryper (ja, igår var den riktiga premieren) äter riktig mat, babblar och mycket mer. Tänk att så mycket kan hända på 6 månader. När Milo ställde sig upp sa jag till Alvin -titta så stor Milo är! Då svarar han -Milo är liten mamma! Hehe han förstod inte alls vad jag menar. Han är ju liksom en pluttig bebis ju. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela