Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Söndag morgon

Publicerad 2012-02-19 08:27:37 i Familjeliv

God morgon mina kära läsare. Ännu en natt med god nattsömn. -Skönt! Däremot blev det att gå upp tidigt, första gången strax efter 5 för att ta hand om en bajsblöja, somnar sedan om vid 6 för att sedan gå upp någon gång över 7. Sedan Milo vakna har han bara krypit efter storebror som han gärna vill ska vakna. Han försöker både föra oväsen med rösten och med leksaker. Han börjar tillslut grina när jag drar tillbaka honom ifrån storebror när han för sjutielfte gången krypit dit. Han är lika envis som sin storebror börjar jag att märka. Idag jobbar Richard så det blir jag och barnen, vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt än. Snön smälte bort igår när regnet kom så det blir ingen pulkåkning iallafall. Kanske tar vi en skogspromenad eller bakar oss något gott. Igår hade Alvin haft det kul på kalaset och ville inte hem alls. "sova hos farmor och farfar" "hem till katten" och mycket mer fick vi höra. Det är roligt att det inte bara är mamma och pappa som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela