Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo kan!

Publicerad 2012-02-20 09:03:15 i Milo <3

Milo har lärt sig så mycket den här månaden. Han kan krypa, sätta sig upp själv och ställa sig upp och gå med hjälp av möbler. Åla har han kunnat i månader (3) och vända sig om från både mage och rygg sedan han var 8 veckor. Jag tror det är hans lilla vikt som är till hans fördel och att han alltid gillat att ligga på mage och träna. Sen har han ju också en storebror att härma och hänga med. Nu ska det bli jätte spännande att se vad som händer här näst i utveckligen. Tänk att min lille bebis snart blir 7 månader! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela