Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo kan själv

Publicerad 2012-02-02 10:00:34 i Milo <3

Igår sov Milo bara en gång på fömiddagen. Det är egentligen inte så bara då han sov i närmare tre timmar. Detta gjorde att han inte sov någon gång på eftermiddagen utan att han somnade tidigt (kl 19) på kvällen istället. Detta gjorde i sin tur att han vaknade tidigt i morse, närmare exakt kl 06.30. Det innebär att jag och Milo fick lite egentid i morse. Jag tog fram böcker och la mig på mattan. Då ställer sig Milo i krypläge och kryper upp i mitt knä för att sedan ställa sig upp med hjälp av att han håller i mitt ben. Allt detta fick jag såklart med på film också då jag var snabb med att ta fram mobilen. Han börjar bli stor min lilla kille!

Här står en glad Milo i soffan

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-02 12:13:26

ser ut som han har mcyket roligt. en stor kille är han nu.

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2012-02-02 21:17:07

åh vilken kille, som det har hänt grejer!

så fort det går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela