Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hjälm?

Publicerad 2012-02-16 17:00:54 i Milo <3

Milo går omkring här hemma lite var stans, mot bordet, soffan, grinden you name it. Men saken är den att han fortfarande är rätt vinglig och trots det tror han att han kan gå utan stöd. lillkillen släpper alltså greppet från tex bordet och tror han kan ta de där få stegen över till soffan. Då säger det oftast pang bom om inte vi är snabba att ta emot. Det har gått så pass långt att han snart har hela huvudet fullt med bulor. Nu funderar jag på att köpa en såndär mjuk hjälm till stackarn. Jag köpte aldrig någon till Alvin då han var mycket stadigare och så släppte han inte taget förrän han kunde gå inte bara ett steg utan ca 10! Någon som kan rekommendera hjälmen till en 6 månaders bebis? Någon med erfarenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela