Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hej då vaggan!

Publicerad 2012-02-07 15:06:00 i Milo <3

Idag har Milo sagt hej då till sin fina, mysiga vagga. Eftersom Milo ställer sig upp nu är det bäst att ställa undan den nu. Spjälsängen är också sänkt till lägsta nivå. Mammas bäbis börjar bli stor!

Nu pockas vaggan ner med sorg i hjärtat, jag och barnen älskar vaggan. Den är ju så fin och så bra att ha. Jag brukar bara lägga ner Milo där när han är trött så somnar ha av sig själv, kanon ju! Lika dant om han sover och är lite orolig och vaknar lite då och då är det perfekt att lägga ner honom i vaggan och bara gunga när han är påväg att vakna, då somnar han snabbt om igen. Den vaggan har aldrig gjort oss besvikna. Nu har vi iallafall sagt hej då till den. =(

Kommentarer

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2012-02-07 21:23:44

tack :) visst är det lite sorgligt för varje bebis sak man måste plocka bort. va inte alls kul att ta bort hårdliften i vagnen :( men va tvunget annars hade inte åkpåsen fått plats

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-02-07 21:32:20

Sorgligt. Ja ångrar ihjäl mig såfort ja tänker på att vi sålde våran. Det finns ju såna "bumpers" till spjälsäng, fyra tassar man sätter på varje ben så sängen får nån vaggningseffekt. Vet att syrran hade såna o va nöjd. Kraaam

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-07 21:49:14

ja du jag fixar lite över allt här hemma målar om lite möbler och vill förnya lite annat. här o där. så det som är projekten nu är vårat sovrum kök och hal. V-rumet är jag nöjd med man vill ha en ny mata. men det kommer så småningom om. jag och robban kan inte enas om någon fär eller för slags mata. kommer blider sedan när jag är klar. alla möbler är snart färdig målade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela