Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Framkallning av foton

Publicerad 2012-02-09 09:10:00 i Allmänt

Jag är så grymt dålig på att framkalla bilder alltså, ändå tar jag flera styckna varje dag. Förra veckan var jag duktig iallafall och tog ut de första fotona tagna på minstingen i familjen och så förstorade jag upp två stycken och satte upp på väggen i sovrummet.

Igår framkallade jag ytterligare 100 foton från FUJI då man ändast behövde betala portot på 29 kr, bra deal tyckte jag iallafall. Det ska bli kul att få hem och ficka till i våra fotoalbum. Var ju tvugen att kolla igenom våra fotomappar på datorn genom åren och hittade några fina (dock mobilfoton) på vår då lilla 1-åring. Så stor han blivit sen dess.

Alvin när han tar sina första steg

Alvins första smakprov på svartavinbär

Alvin som staty på landet ;)

Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2012-02-10 03:58:11

Åh vad skoj, jag älskar gå igenom Harrys "baby"-foton då och då. Vilket hår han hade, så söt!! Och jag älskar minen på den i mitten!

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-02-10 11:12:42

nemen vilken underbar bild på han när han smakar bäret :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela