Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kärlek till pussel

Publicerad 2012-12-14 09:51:00 i Milo <3

Alvin har alltid älskat sina pussel ända sedan han var 1 år när han fick sitt första pluppussel och förra året (när han var 2år) la han pussel från 5 år och han vill helst lägga pussel minst 10 ggr per dag. Jag var likadan när jag var liten och la också 56 bitars pussel som 2 åring och nu har även Milo börjat fatta intresse för pussel och idag klarade han sitt första pluppussel själv. Se så stolt man blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela