Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fixa julstämningen med apelsiner och nejlikor

Publicerad 2012-12-18 09:18:00 i Tips

Fixa den perfekta julstämmningen med pelsiner och nejlikor. Det doftar underbart juligt och får upp stämmningen på topp.
 
Pressa in hela nejlikor i apelsinen och knyt sedan fast apelsinen i ett rött sidenband. Du kan sedan hänga apelsinen i ett fönster eller ha det på bordet som dekoration. Efter julen kan du sedan hänga in den i garderoben, förrådet eller i strumplådan då den kommer att fortsätta dofta ända fram till sommaren.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-12-18 13:37:38

Va fint du gör det hemma. Önska att jag hade mer ork till det jag med men för hoppningsvis kommer det innan jul för mig med. Jo vi hade det mycket trevligt och roligt i lördsgs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela