Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Jag hade rätt!

Publicerad 2012-08-21 18:41:00 i Barnen <3

Både läkarkontrollen och Alvins dag på förskolan i dag gick bra. Förskolelärarna tyckte Alvin växt massor som person och hade längtat jätte mycket efter honom. Alvin hade delat ut kramar till fröknarna och pratat med dom om vår sommar och deras nya leksaker. Alvins fröken som har lite extra hand om honom fick vi dock säga hej då till då ho går på föräldrarledigt fom i morgon. Jag som hade hoppats på att hon skulle ha hand om Milo med. Bättre förskolelärare får man leta efter länge! Önskar henne iaf all lycka i framtiden. Milos läkarkontroll gick också kanon och han hade växt 2 1/2 cm och gått upp 1 kg. Läkaren tyckte han var tidig i hans utveckling men det brukar tydligen vara så med andra barnet. Lungor, hjärta och allt såg bra ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela