Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Höstfint!

Publicerad 2012-08-23 10:15:00 i Home sweet home

När jag var ute på morgonpromenaden igår såg jag hur grannarna krattade undan löv som rammlat ner från träden och då kom jag på att hösten faktiskt är här. Promenaden gick ju sedan till blomffären där jag köpte ljung att plantera hemma. Idag efter att vi lämnat Alvin på förskolan tog jag och Milo tag i trädgårdsarbetet här hemma. Vi tog in utemöblerna, klippte gräsmattan och planterade fint på trappen. Nu är det höstfint i trädgården och snart är det dags att ta fram alla värmeljus och lycktor inne med.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-08-23 17:57:31

jo höst kan man ju ju säga att det är med dom här vindarna som är. lite tråkigt kan jag tycka då jag inte tycker det vart sommar klart än så att man kunnat njuta va den . fint ni har det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela