Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förlovningsdag

Publicerad 2012-08-19 08:36:00 i Festligheter

Idag har jag och Richard varit förlovade i 5 år. Richard friade till mig i skärgården på min favoritplats, den vackraste platsen vi visste. Han hade köpt en symbolisk ring som var alldeles förstor tills vi beställde de riktiga tillsammans. Han var så söt för han var så nervös trots att vi hade pratat om förlovning sen innan. Det blev en jätte fin och romantisk kväll där på klippan tillsammans. Älskar dig! <3

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-08-19 13:35:32

stort grattis till er på eran dag. hoppas ni får en bra dag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela