Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var det slut på det roliga

Publicerad 2012-08-06 09:03:00 i Allmänt

Då var det slut med semesterfirandet det vill säga vardagslyx, dagsutflykter och god (onyttig) mat. Nu är det dags för rutiner igen, nyttigare livsstil och mer kondition. Jag har redan börjat med konditonsträning och lite nyttigare middagar i helgen dock har vi fikat varje dag denna helg. Känns faktiskt lite skönt att få in lite rutiner nu igen men självklart kommer jag sakna våra äventyr och picknickorgar med!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår!

Publicerad 2012-08-06 14:33:27

sv: ja vincent säger "åh wow" varje gång han går förbi sitt rum nu när vi grejar me de sista =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela