Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1års vaccination

Publicerad 2012-08-29 12:48:00 i Allmänt

Imorse var det dags för BVC för Milo igen. Denna gång var förkylningen bättre så han fick äntligen ta sin vaccination. Ett stick i båda lår och Milo var helt knäpptyst, inte ett ljud sa han. Efter han fick plåster på låren så försökte han bara slita bort dom och babbla med sköterskan som pratade om hur duktig och fascinerande Milo är. Han är så tidig i sin utveckling tycker hon. Jag sa till Milo att säga "hej då", då höjer han handen och går mot dörren för att öppna. Sköterskan skrattade gott och tyckte han var dö frän. Vi lekte lite på öppna förskolan innan vi begav oss ut i solen. Till min förvåning var det faktiskt skönt ute med, så nu sitter vi här på gräsmattan och njuter. Efter att Alvin hämtas ska jag tagga för årets andra kräftskiva med tjejerna. Jag har förberett för middag och vällingflaskorna är i kylen så jag hoppas mannen min inte får några problem med våra vildingar. De var ju ett tag sedan han var själv med dom och det har ju hänt lite sedan sist om man säger så, mer om det i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela