Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Teater

Publicerad 2012-04-19 18:04:00 i Alvin <3

Idag träffade jag förskoleläraren som hade med sig barnen på teatern igår. Hon berättade att det var en teater av dikter och sånger om kroppen. På Alvins plats hängde det även en liten bok från teatern där det var små dikter om kroppen med bilder på en pojke och en kanin. Alvins version av teatern stämde till viss del då de hade klättrat på dynor som de lekte var båtar innan teatern började. ;-) Ett utdrag ur boken "kanel och kanin": NÄSAN Näsan är en underlig sak sitter fram och aldrig bak. Känner lukt med sina hål: Köttförssås och badrumstvål. Läraren berättade också att Alvin hade gått på pottan idag, YES!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-04-19 18:52:09

Sa ju det ;) kul att dom kommer iväg på sånt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela