Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skärtorsdag

Publicerad 2012-04-05 08:12:29 i Familjeliv

Vilken härlig morgon att vakna upp till. Förutom att snoret fortfarande rinner och barnen är lite varma och sega har vi det bra. Förstår dock inte när vi ska bli helt friska igen, kommer det någonsin hända kan man undra? Idag är alltså Alvin fortfarande hemma från förskolan och Milo från babysången. Vi får alltså påskpyssla och fira skärtorsdagen hemma själva idag. Solen lyser ju sådär underbart så det skulle ju ha varit härligt att få komma ut lite och fått ladda lite batterier i solen men icke sa nicke. Nu ska vi försöka hinna bli friska till i morgon istället då vi firar påsk både på förmiddagen och på eftermidagen. Idag blir det att måla lite ägg och eventuellt klä ut oss lite. Hur firar ni denna dag kära läsare?

Kommentarer

Postat av: Natahlie

Publicerad 2012-04-05 11:40:29

Vi ska också klä ut barnen tänkte vi och gå lite "Gladpåsk" i byn eller nått. :D

Sen blire ju leta påskägg i trädgården. Pyntade påskriset igår.

Ska bli mysigt!

Ha en toppen påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela