Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskägg!

Publicerad 2012-04-07 15:04:19 i Festligheter

Nu har barnen fått sina påskägg som Alvin tjatat så länge om. Hittills Har Alvin fått en påskpresent av pappa, två av mig och ett påskägg med godis från oss, ett påskägg av farmor och farfar och en påskpresent där med. På kvällen fick han en godisbag av min faster. Nu är även moster och mormor påväg hit med påskpresenter så än är det inte slut. Man kan ju tro han fyllt år! Milo har inte fått några påskägg med godis men där emot en massa påskpresenter med innehåll av kläder och ett "maraca ägg" och nu väntas det som sagt ännu mera presenter. :-) Har ni med fått/givit några påskägg i år?

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-04-07 20:18:08

dom ser glad ut över sina påskpresenter..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela