Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nästes tur

Publicerad 2012-04-22 16:17:59 i Barnen <3

Det som inte fick hända hände. När Milo blev av med sin feber efter tre dagar med hög feber blev Alvin sjuk med 40 graders feber på samma dag. De avlöser varandra hela tiden. Hellre att de är sjuka samtidigt så man blir av med eländet och så de inte smittar varandra heller. Jag har tappat hoppet om att vi någonsin ska bli friska. Ja för det är inte bara barnen som blir sjuka utan även Richard har varit förkyld och jag har haft/har halsfluss. Skit jobbigt! Det resulterar till att jag inte vill ha Alvin på förskolan då det är där han blir smittad hela tiden och tar hem sjukdomarna till oss. Det är dock bara en månad kvar till sommaruppehållet och sen behöver han verkligen sin förskola. Han har ju så mycket energi och behov som han får ut på förskolan sen får han det sociala han behöver med. Den här veckan kommer vi iallafall börja med att vara hemma eventuellt kanske Alvin kommer i väg på torsdag om han blivit frisk till dess. Då får vi verkligen hoppas Milo inte blir smittad IGEN. Håll tummarna för oss nu , please??!

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2012-04-22 16:39:17

håller alla tummar och tår jag har för er!!

Postat av: Helena

Publicerad 2012-04-22 17:21:47

Nej, inte nu igen! Fy vad jag lider med er! Det är småbarnstidens baksida! Det är så jobbigt som förälder att inte kunna göra något, mer än att finnas där för dom så klart. Hoppas verkligen att det inte fortsätter! Kraaaam på er alla

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-04-22 18:33:10

Tack snälla ni! :-)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-04-22 22:46:47

Åh era stackare, det där är det värsta :-(

Krya på er kramar från mig, hoppas skrutten blir frsk snarast och att ni anda får hålla er krya och istället för sjuka få mysa och njuta av varann!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela