Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nappförvaring

Publicerad 2012-04-13 07:43:27 i Tips

Jag har länge funderat över vart jag ska samla ihop Milos alla nappar så man håller koll på vart dom är. Just nu äger han 7 st och alltid är någon borta. Det är jätte irrierande att inte hitta någon när man behöver en som mest. Sen hoppade jag in på en blogg här om dagen och fick lite insperation på en liknade burk så jag kikade lite hemma och hittade denna att ha napparna i. Lite sött tycker jag! :-)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-04-13 10:42:06

Ser att du har en grej från Mique bredvid din nappburk, det finns ju nappburkar i den serien där oxå. Sån hade vi till leon, men den åkte i golvet för nått år sen. Sen dess har napparna legat på en hylla i skåpet (om han inte har dom i munnen hehe).. Kram

Postat av: Hanna - mamma till 2 tjejer med 18 mån emellan

Publicerad 2012-04-13 17:58:33

Snyggt! Ser nästan ut som en nappflaska med nappar i :)



Haha, ja. Bianca ska ju mata Matilda heeela tiden. Gulligt, men ibland får jag stoppa. Korv tex..det är inte så lätt att äta med 6 små små tänder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela