Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 9 månader

Publicerad 2012-04-22 08:58:00 i Milo <3

Ikväll blir min lilla älskling 9 månader gammal eller ska man säga ung? Han är ju inte gammal direkt! :-) Mammas plutt har varit sjuk mycket och inte kunnat vara på öppnaförskolan eller babysång många gånger denna månad. Högst en gång kanske vi varit där i april. Går gör han stadigt med hjälp förstårs. Nu släpper han taget mer ofta och står själv också väldigt stadigt och kan stå själv en stund nu. I och med att han varit sjuk har han blivit rätt mammig men han har ingen speciell seperationsångest, nya ansikten är fortfarande roliga. All mat är god om det kryddats rätt. Något han tyckte mindre om var vår kalla potatissallad han fick smaka förra helgen. Det roligaste han vet är fortfarande brorsan och alla hans saker. Det nyaste han lärt sig är att dricka ur pipmugg och det nyaste han börjat med är att klättra i hans vagn och gå stol. En riktig klättrare med andra ord!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-04-22 11:52:50

stora killen.... tycker det inte var så länge sen han var lite och vi var i vassaparken. men det är det. vad tiden går fort.

Postat av: Helena

Publicerad 2012-04-22 14:00:19

Världens sötaste Milo, vad fort det går med dom små liven! <3 Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela