Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Middag

Publicerad 2012-04-28 20:29:14 i Festligheter

Igår blev den här familjen hembjudna till våra vänner tre gator bort på middag. Det var jätte skönt att komma iväg ett tag då vi varit hemma så mycket pga sjukdom så det kändes riktigt bra att få bli serverad med god mat och dricka igår. En utsökt trerätters blev vi bjudna på med en hummersoppa till förrätt, nötkött med rotfrukter och rödvinsås till varmrätt och en fruktsallad med chokladtopping till efterrätt. Himlans gott och trevligt var det så vi ser redan fram emot nästa middagsbjudning vilket blir hos oss nästa gång. Tack Jennie och Lasse (och Leon) för igår! Idag blir det dock hämtmat då vi är mycket trötta efter all arbete på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela