Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga dag!

Publicerad 2012-04-12 18:58:18 i Familjeliv

Äntligen har solen visat sitt bästa jag här i Norrköping, lagom tills vi hann att bli friska här hemma dessutom. Såklart passade vi på att vara ute och njuta av den. Vi började dock dagen med att gå hem till mormor där jag lämnade Alvin för bus och filmtittande medan jag och Milo mötte upp kompisarna på öppna förskolan. Det blev lite bus med Vilma och lunch sen somnade Milo i vagnen så fort jag la ner honom. Mammas trötta plutt! Efter en fika hos mormor drog vi ut hundarna i skogen medan båda grabbarna sov sött i vagnen. Det var så skönt ute att jackan åkte av till och med. När killarna väl vaknade två timmar senare lekte i parken tills pappa kom hem från jobbet. Då blev det kvällsmacka innan han stack igen för att träffa polarna. Själv ska jag natta kidsen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela