Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hämtning på förskola

Publicerad 2012-04-18 14:42:18 i Familjeliv

Nu har jag och Milo som varit sjuk idag hämtat Alvin på förskolan. Nu är äntligen Alvin frisk och kan vara på förskolan igen med då blir Milo sjuk. Hög feber, förkyld och hosta är hans diagnos. Stackars Milo är helt utslagen och får inte i sig mycket mat men dricker det gör han. Mammas lilla plutt! Alvin har där emot haft en rolig dag på förskolan då de varit på teater idag. Han säger att det handlade om kameler och båtar? De fick tydligen klättra på båtarna med? Får se i morgon hur mycket av detta som stämde. När vi kom fram till fsk sov Alvin gott och ville inte vakna, men när jag sa att vi skulle baka hemma fick han fart.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-04-18 16:26:51

Leon hade med varit på teater med dagiset, dom hade sett Kanel & Kanin. Alla -09 hade varit där, så fråga om inte Alvin sett samma ;) de har ju livlig fantasi hehe

Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Publicerad 2012-04-18 20:03:19

Åh håller ni på med envis feber och sånt också? Så jobbigt ju.

Vi är ju äntligen friska nu, men jag väntar bara på att det ska ta om igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela