Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Friday morning

Publicerad 2012-04-27 08:31:01 i Familjeliv

Det blev en tidig morgon, kl 06:30 vaknade Milo och ca 1 timma efteråt slog Alvin upp sina blå. Idag mår vi mycket bättre, det enda vi kan klaga på är våra snoriga näsor. Vi började denna morgon med lite yoghurtfrulle för att sedan öppna lite presenter. Närmare exakt fick Alvin öppna ett paket som egentligen var tänkt som födelsedagspresent men Richard tyckte Alvin behövde ha den innan till VM. Idag blir det eventuellt att baka lite till om Alvin vill och känner för det. Vi ska också till affären och handla lite till fikat. Ikväll blir det middag hos vännerna som vi längtat och sätt fram emot så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela