Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

låt oss bli friska!

Publicerad 2012-04-23 08:03:07 i Familjeliv

Hela familjen har legat hela helgen sjuka i soffan. Självklart överger inte hunden barnen utan hon visar tydligt att hon finns där för dom. Haha! Richard är nu påväg till jobbet som slutar sent hela veckan. Blää! Milo mår mycket bättre och är rätt pigg men fortfarande grinig ibland och sover extremt oroligt. Alvin är tyvärr jättedålig, fortfarande 40 graders feber, ont överallt och sover mycket. Idag är tredje dagen med hög feber vilket betyder att det borde vara sista dagen idag annars blir det VC i morgon. Jag vågar knappt hoppas att det ska vara över efter det här. Jobbigt har det iallafall varit och extremt lite sömn har man fått pga alla dessa sjukdomar. Om barnen håller sig friska snart får vi hitta på något riktigt roligt tycker jag. Jag försöker locka barnen med badhus, busfabriken eller annan aktivitet men de blir bara sjuka igen ändå. ;) Nu ska vi bada bort bakterierna igen och byta sängkläder och tvätta alla filtar så vi blir av med de nya bakterierna så känns chansen lite större att bli frisk snart. Eller vad tror ni? Rent blir det ju iallafall! ;)

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-04-23 11:24:44

krya på er! så jobbigt när allt bara avlöser varandra så man inte kan ta sig utanför dörren :(

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-04-23 13:12:05

Vilka härlig bilder. Fast dom är sjuka vet hur det känns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela