Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mormor i farten igen

Publicerad 2011-09-09 08:35:32 i Allmänt

img_1816 (MMS)

Titta vilka grejer mormor kommer hem med till Alvin! Snacka om att han blir bortskämd. Tröjan älskar jag bara, den är ju hur mysig som helst. Snacka om att han kommer hålla sig varm och fin i den i vinter. Tröjan är ifrån Polarn och Pyret. Skorna är båda av märket Nike, den ena i silver/grått märke och den andra i rött och så skiljer de sig lite i modellen med. Hur snygg kommer inte Alvin bli i dessa i höst? Super glad blev iallafall Alvin för dessa saker, han säger att han älskar mommo och det märks vill jag lova!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-09 21:51:15

Vad hon skämmer bort Alvin :)

Förstår att han älskar henne hehe..

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-09 21:51:54

...en sån där tröja lär det bli till Leon oxå, vrålsnygg ju!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela