Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping och träning

Publicerad 2011-09-19 16:12:34 i Allmänt

img_0225 (MMS)

Drog aldrig ner till stan igår, träffade inte syrran överhuvudtaget. Istället drog jag med mig hela familjen på stan i förmiddags för att bl.a. köpa vantar till Alvin då han säger "min" och pekar på mina. Sedan skulle vi köpa en present till min kompis som fick barn ungefär samtidigt som mig och så skulle jag fixa ett TRÄNINGSKORT på ett gym! Fick nämligen ett presentkort på ett gym i julklapp som går ut nu i december. Känner att det är dags att börja träna nu, Milo är ju ändå snart 2 månader. Det ska faktiskt bli jätte kul att testa mammagympa, aldrig gjort det förut. De har även pass där jag bor på tisdagskvällar som jag är supersugen på att testa. Tyvärr hann jag inte fixa något träningskort i dag det får bli näsa gång. Det blev också en lunch på stan för att sedan åka hem och ta en promenad med hunden medan Richard åkte till jobbet. Nu ska jag och barnen mysa och busa innan läggdags sen får vi se om jag är vaken vid 23:00 när Richard kommer hem igen. Imorgon blir det en fullspäckad dag men mer om det imorgon...

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-19 19:31:59

jo jag gic ju av spårvagnen o var på väg till bussen för o ta mig hem . ne ledig är jag väl inte någon dag direkt man jag slutar tidigt alla dagar förutm onsdagar så jag skuell kunna hämta bussfört tidigt någon dag o möta upp er för att bussa lite gran. skulle nog oliva tycka va roligt med.

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-09-19 23:07:14

Vilken SÖT bild du har som header nu! :)



Låter skönt att komma igång med träningen igen. KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela