Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min duktiga Alvin

Publicerad 2011-09-23 09:23:32 i Allmänt

img_2796 (MMS)

Alvin är så duktig! Han somnar själv i sin säng i sitt rum och sover där sen hela natten utan att komma in till oss. Det var ca två veckor sedan han kom in till oss nu. Bara Alvin har sin kanin så är han nöjd. Alvin har aldrig någonsin tytt sig till något förut, varken gosedjur eller snuttefilt men nu helt plötsligt är det kaninen han fick av sin pappa när han föddes som gäller. Något mer han lärt sig är att visa på fingrarna hur gammal han är och när jag frågar vad han heter säger han ALVIN! mammas duktiga sötnos.

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-09-23 23:19:50

Världens bästa Alvin! Han har blivit så himla stor och duktig!

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Publicerad 2011-09-23 23:28:28

 det ar sa skont nar de borjar att bli storre och nattsomnen stabiliserar sig. Fast lite sorjligt ar det ocksa.

Duktig kille.

Halsningar

Yohanna

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-24 11:06:55

hoppa att det håller i sig för oliva var med duktig men nu har hon nå¨gon period som hon skriker o gråtter när hon ska sova för hon sak till våran sänga och hon kan vakna flera gånger på en natt. men det är inte alla men det kan vara några i strek i bland. jo får ävl ta mig ditt sedan när den andra har kommmit. Tor med att det beror på foglostningen och att skolan inte känns lika roligt längra. ja du jag vill jobba med funktionsindrade barn, men jag funderar även på att plugga vidare till sjuksköterska för jag vi även jobba på sjukhuset, och där efter bli barnmorska tänkte jag, men det är några år ditt. och en del skola med.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-09-24 12:17:24

Gulliga Alvin. :)



Sv: Ja det var mysigt och riktigt roligt att hon gillade det. Jag vet ju inte hur gammal Alvin var när du började med babymassage men jag tror inte det har med ålder att göra utan snarare deras personlighet. Vissa barn gillar ju inte nya saker. Sen så blir man ju bättre på det också ju mer man gör det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela