Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo min Milo!

Publicerad 2011-09-13 17:07:14 i Allmänt

img_9860 (MMS)

Idag har min lilla Milo varit vaken hela dagen. Han har endast sovit i vagnen när vi lämnat och hämtat Alvin på förskolan. Nu ligger han dock i mitt knä och snuttar på sin napp så snart kommer han säkert somna, undrar hur länge han sover då? Igår var det tvärt om, då sov han nästan hela dagen, var bara vaken en kortis när Jennie och Leon var här. Ändå sov han hela natten med (åt bara kl 2) och vaknade halv åtta imorse. Det kanske blir sådana här dagar med att vara vaken och sova varannan dag? Någon som känner igen det? Idag har jag alltså inte hunnit med så mycket utan det har mest varit att hålla i Milo då han hemskt gärna vill stå upp hela tiden. Sedan har han legat några korta stunder i babygymet och i babysittern med som tur är. Nu ska jag passa på att tvätta och laga mat för nu sover han äntligen

Kommentarer

Postat av: Emma Walfridsson

Publicerad 2011-09-13 21:17:03

Jo visst går tiden alldeles för fort! Man hade nästan velat trycka på pausknappen nu ett tag :)

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-13 22:02:10

jo dom ha rju en förmåga att göra det. tack så mycket. jo det lär vi nog göra för jag har tänkt att gå på dom igen. annars så kan man ju årna till så man ses i alla fall.. har väl tänkt att gå till några öppnaförskolor sedan ¨med.

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-09-14 12:08:02

så duktig han är på att lyfta huvudet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela