Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens mamma!

Publicerad 2011-09-03 09:52:48 i Allmänt

img_4874 (MMS)

Dagens mamma! Både linne och byxor ifrån H&M. Idag var tanken att vi skulle ut till stugan och börja "stänga ner" för i år och träffa ett par vänner men eftersom Alvin blivit sjuk (förkyld) igen skjuter vi upp det till nästa helg. Istället blir det lite god matlagning och hyrfilm en riktig myslördag alltså Men vi får inte glömma dagens powerwolk, igår joggade jag också dessutom. Känner mig rätt duktig! Äger ingen våg så jag håller ingen koll på om det ger mig något men efter allt godis och Coca cola drickande kan jag inte tänka mig det Det viktiga är inte att gå ner i vikt det är att få igång konditionen igen!

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-03 19:48:50

låtter härligt. det är ju bra att hålla igång kroppen läser både här o där och hör hur alla köra sina powerwoks så man får väl hoppa på det sedan med för o hålla figuren och kroppen igång

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-09-04 22:05:10

Hihi jag är också dagens i H&M -fast aningen tjockare. Hehe.

Vad fin fin du är och duktig!



Sv: jag testar på med kameran på egen hand! :) Men det ingick ju en liten utbildning i köpet så jag måste komma ihåg att boka in det innan bebisen kommer.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela