Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Äntligen är blogg.se appen här!

Publicerad 2011-09-28 10:07:42 i Sarah talar

Igår när jag berättar för min man att jag knappt hinner blogga om dagarna då det är så mycket med familjelivet som att Milo vill stå upp hela hans vakna tid, är hundvakt åt Nellie (syrrans hund), Alvin ska lämnas och hämtas på förskolan, rasta hundar, ut och göra min PW, mat ska lagas, disk ska diskas och tvätt, tvättas osv. Där emellan vill man också hinna busa och leka, så bloggen kommer lite i andra hand känner jag. Richard berättar då glatt för mig om att blogg.se äntligen har släppt sin app. Även Sara nämnde det i en kommentar. Är det bara jag som missat detta? När kom denna app egentligen?

Jag älskar verkligen att blogga, det är ju min dagbok. Känner att jag har ett behov av att skriva av mig och har alltid haft. När jag började skolan fick jag min första dagbok och har skrivit (och sparat) dagbok/loggbok sedan dess. När jag sedan blev tonåring bytte jag ut dagboken mot datorn och började skriva en i en mapp där istället. När jag sedan flyttade hemifrån när jag var 20 började jag skriva i en dagbok igen. Nu skriver jag bara viktiga/hemliga saker i den och resten här, det är mitt liv! Älskar att bara gå tillbaka i tiden och kolla vad jag gjorde sommaren 08 eller vad Alvin kunde när han var lika gammal som Milo osv. Då förstår ni kanske att jag är jätte glad att denna app äntligen kommit!

/En glad Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela