Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mammas fina kille

Publicerad 2011-10-17 20:56:41 i Alvin <3

Alvin är i sådan härlig ålder nu. Han vill göra mycket själv som att ställa hans disk där den ska vara, bre hans egna macka, ta av sig kläderna osv. Han hjälper också mamma mycket med att ta upp saker jag tappar, öppna grindar/dörrar så jag och Milo kommer igenom osv. Alvin försöker också trösta lillebror när han gnäller, han försöker leka med lillebror och ta med honom på roliga platser (vilket går sådär). Han är verkligen en jätte snäll och duktig son och storebror.

Här om dagen när jag fönade och plattade håret ville Alvin också ha rakt hår så det blev backslick för honom. Min fina lilla kille!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-18 11:15:33

Jo då... Jag håller mig på rätt sida så att säga, men slarvar jag med maten så börjar det spöka i huvudet

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-18 11:24:41

Haha vilken tuffing ;-)

Gustaf tackar för gratulationen.

Va roligt att du hittat till min blogg. Jag har läst din en tid, det är så kul att läsa sådana som an känner igen från 'klocket' :)

Hoppas allt är bra med er, så härligt att sniffa bebislukt, saknar det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela