Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bebisträff

Publicerad 2011-10-06 13:10:45 i Allmänt

Jag och Milo har idag hängt på öppnaförskolan tillsammans med Milos syssling Elsa och hennes mamma. De var yngst där även i dag men hade ändå kul tillsammans i "poolen" (babygymet) ett litet tag iallafall. Sen sov hon mesta delen av besöket. Emellan sovstunderna han de också med lite babysång (iallafall Milo) och äta lite. Tiden sprang iallafall förbi när vi var inne och myste då det var oväder ute.

Efter besöket på öfs blev det att passa på att ta en liten pw i skogen innan vi ska hämta Alvin på förskolan. Det hade nämligen slutat att regna då och solen visade sig tillochmed.

I eftermiddag kommer syrran och Nellie för då ska jag vara hundvakt igen, det blir roligt för Casey och Alvin!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-06 15:17:01

Vilka små sötisar :)

Postat av: Madeleine - Mamma till Melwin ♥

Publicerad 2011-10-06 19:25:21

ja det är jätteroligt! :)



Nej jag skriver inte dagbok längre, inte på samma sätt som förut. Jag har dock en bok som jag döpt till "En mammas dagbok" där jag skrivit ner lite tankar kring Melwin och hans utveckling osv som jag tänkt att han ska få sen när han blir äldre och kan uppskatta den.. dvs inte när han är 15år, utan längre fram :p

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-06 22:35:30

Du tränar på bra ju =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela