Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

4 timmars shoppingrunda

Publicerad 2011-10-08 13:46:56 i Allmänt

img_4437 (MMS)

Det blev en shoppingrunda på 4 timmar med barnen och deras mormor igår. Som tur var sov dom mesta delen av rundan. Mellan köpen hann vi med att luncha lite också, Thailmat blev det då.  På stan hittade jag en tröja till mig och till Richard och ett trepack strumpor till Milo. Barnen fick också en varsin leksak av mormor. När Richard kom hem fick han sin present och gissa vad? Han hade en till mig med! Det var ett par fina örhängen inslagna ifrån "Ur och pen". Hur ofta händer då detta? Hos oss har det aldrig hänt förr att vi BÅDA köpt presenter till varann i smyg utan att ha något att fira. Tyckte det var lite häftigt!

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-10-08 16:04:28

Jag tycker att du var jättesnygg i din nya hårfärg! :)

KUL att ni båda köpt presenter till varandra. Det har nog aldrig hänt oss tror jag.



Ha en toppen lördag

KRAM

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-08 16:45:37

vad roligt .. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela