Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kvällens träningspass

Publicerad 2011-11-15 21:53:12 i Me, My self and I

Idag var det träning igen. Det blev ännu ett aerobicspass som förra veckan. Passet innehåller mycket hopp och rörelser med en del styrka som armhävningar och situps. Det är sådant jag gillar! Jag älskar att ge järnet så man är helt svettig och mör i kroppen.

Nästa tisdag kör vi ett afromommy, men då tar jag med mig Milo. Det ska bli så kul och vi (läs jag) längtar jätte mycket!

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-11-15 22:09:54

åh afro är kul =)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-16 07:50:56

oo vad roligt det låtter har velat gåt gpå ett sådan pass så du får förmedel hur det var sedan eller sumba men det har ju inte dom där.



Jo jag fick gå på extre ulta med olivia med. men då har jag ju måt bättre under graviditeten och jag gick upp under hela och min då varande barnmorska tyckte att magen hade växt så lite. den gången. Då fick vi ju beskedet att jag hade en stor babis i magen. Men denna gågn känns anolunda på grund av hur jag har mått foglostningen samt vikten och nu även magen. Men vi håller tummarna på att allt ser lika bra ut som det ska göra.



Jo vist är det skönt att ha honom. torr han med iners inne är lite nervös men vissa det inte för min skull. Nu är det bara att invänta kl o dagen så man har gjor det helal o fott det svaren men behöver.



hur mcyket gick du upp under din graviditeter?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela