Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kärleksmums ❤

Publicerad 2011-11-17 21:44:17 i Familjeliv

Idag har Alvin fått vara hemma från förskolan. Han har hostat och är lite förkyld (som alla andra) och nämnt en gång att han har ajaj i örat. Vi kommer att hålla oss inomhus tills tisdag iallafall så får vi hoppas att det inte blir något mer av det.

Idag har Alvin och jag bakat kärleksmums till våra käraste. Det var jätte kul som vanligt till en början men sedan tryter tålamodet och Alvin ska ha kaka nu med det samma! Smeten var precis lika god som kakan tror jag. Alvin åt två stycken kakor och ville ha mer men det fick han inte. Kakorna ska vi ju bjuda våra fikagäster på i helgen. :-)

 

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-18 09:30:54

ser så mysigt ut när man ser andra föräldrar stå med sinna barn i köket. men tänke rju inte på vad man ger dom när man väl står där. Men dom lär ju sig mycket av att redn nu var med.



Vad skönt att höra att du tycler så. Jag har sakt så jag med men vissa av dom jag vet tycker att dom inte hinner med båda två och den ena fick nog förlostningsbeperition med och så hade lile killen kolik så då kanske det inte är så lätt. vet inte hur jag har tänkt när jag blir två barns mamma har var så mycket runt om graviditeten så jag har inte tänkt så mycket på det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela