Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Främmande

Publicerad 2011-11-20 16:48:09 i Festligheter

Idag har vi haft fika gäster här hemma. Min kusin med fru var här och hälsade på. Alvin bjöd på sina mockarutor, kaffe hade vi tyvärr inte hemma. Som tur var drack ingen av dom det ändå så te och saft fick det bli. Alvin var blyg men ville gärna vara med grabbarna och spela lite tv-spel. Milo fick båda två klämma på, han är fortfarande glad i allt och alla.
Gabriel och Amanda har inga barn själva än men är väldigt sugna på att skaffa. Båda två pluggar och har lite mer än två år kvar så då planerar dom att barnen ska komma. Blir kul att våra barn får sysslingar, börjar bli en del nu.

image description

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela