Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilket härligt sommarväder vi har i maj! M...

Publicerad 2011-05-12 13:33:48 i Allmänt

img_4107 (MMS)

Vilket härligt sommarväder vi har i maj! Man kan verkligen inte klaga. Jag ligger i bikini och Alvin springer naken hela dagarna och bara njuter av sommaren. Det har också blivit en del glass med. Man blir ju så sugen på det nu med värmen. Min och Alvins favorit är just nu glassmaken hallonsorbet, passar perfekt för varma dagar. Idag har vi ingen på besök så vi ska försöka klara oss utan glass idag, eller? Just nu ligger nakenfisen och sover i vagnen och jag vilar på en solstol men sen blir det lekparken!

Kommentarer

Postat av: Therese Östberg

Publicerad 2011-05-13 08:47:40

Åhh vad underbart med sol, värme och glass =)

Här i norr är det tyvärr spöregn och kallt idag, men det är väl en perfekt dag för att vara inomhus och mysa med en massa gotta istället :)

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela