Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sitter just nu på Abborebergs utecafé och ...

Publicerad 2011-05-07 15:05:58 i Allmänt

img_4042 (MMS)

Sitter just nu på Abborebergs utecafé och mumsar i mig blåbärspaj. Här ute har man det bra. Har grillat korv till lunch och ikväll blir det grillade revbenspjäll. Snacka om att man äter gott här ute. Men som tur var är vi ute på promenader hela tiden också både strandpromenader och skogspromenader. Här ute njuter vi till fullo och längtar inte hem alls. Just nu ligger Alvin i vagnen och sover middag. Han snarkar lite lätt när han sover ute i solen. Kan man ha det bättre? Inte vi iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela