Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Premiärduscha på landet?!! Igår byggdes de...

Publicerad 2011-05-22 10:10:24 i Allmänt

img_6874 (MMS)

Premiärduscha på landet?!! Igår byggdes det här på landet kan jag lova. Två stora karlar :) (morbror o Richard) byggde nämligen en utedusch här på landet intill boden åt oss. Meningen med denna bild var att ni skulle få se duschen som inte fått upp något duschdraperi     än men det var mannen min som fota! Idag kommer iallafall duschstången och draperiet upp också sen är det klart. Så skönt att slippa vara skitig här på landet! ;)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-22 14:03:14

OBS! Gammel glömde du före morbror, haha... Snart kommer vi med duschstång och drapperi, kraaam

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-23 09:57:24

å så härligt med en stuga på landet och kunna komma iväg lite.



ja det gör jag, får gärna bli juli nu:)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-05-23 10:43:17

Det va väl på tiden med en dusch hehe. Vi kommer gärna ut något dag o ser hur ni har det, ser ju jättemysigt ut på alla bilder =)

krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela