Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Igår var vi på marknad i lindö. Vi köpte b...

Publicerad 2011-05-08 13:50:14 i Allmänt

img_2784 (MMS)

Igår var vi på marknad i lindö. Vi köpte böcker, pussel, filmer och godis. Pusslet var väl det som blev favoriten. Det var en bondgård med djur. Alvin tar en pusselbit och härmar djurets läte. Han är duktigast på kon. Idag har vi redan hunnit med två långpromenader i solen. Nu kan vi med gott samvete äta grillad lövbiff med glass till efterätt. Ikväll blir det hemmagjorda burgers och imorgon sill och potatis sen åker vi hem till stan igen. Då är det dags för dagis och sådant tråkigt igen. Jag kommer att kidnappa Alvin tidigt från dagis på tisdag för lite bus i parken. Nu ska vi inte tänka på det utan bara njuta av nuet.

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-08 16:00:04

hahhaa Så han kör på lejonljud han =) De är ju så söta våra små

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-18 20:53:11

så söööt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela