Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag kom min morfar till stugan och hälsad...

Publicerad 2011-05-01 12:08:26 i Allmänt

img_0648 (MMS)

Idag kom min morfar till stugan och hälsade på. Han är ju gammelmorfar nu med och det var första gången han träffade Alvin. Det blev lite foton innan vi åkte hem. Snart blir han ju gammelmorfar igen och då får vi se hur lång tid det tar innan dom träffas. Förhoppningsvis tar det inte två år som nu men det vet man ju aldrig. De bor i Halmstad så det blir inte att träffas så ofta. Sist sågs vi för snart tre år sedan på pappas begravning. Kanske man kan åka ner till dom på semestern nästa år men det blir ju svårt med hundarna. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-01 13:33:07

ja det är ju helt klart värt å prata om , är väl mest jag som känner mig tjötig...



jo allt är bra.. börjar bli svårare med å böja sig å sånt.. :S



själv då ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela