Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag blev det rikligt med skogspromenader

Publicerad 2011-05-18 20:14:22 i Allmänt

I morse efter att jag lämnat lille "Baldermar" på förskolan tog jag mig en skogspromenad för att sedan sola hela förmiddagen på baksidan. Innan lunch tog jag med mig Casey the dog ut på en riktig långis i skogen. Vi gick i den djupa skogen på de smala stigarna vi kallar "trollskogen". Det är så vackert där, vackra blommande  blommor överallt. Man får passa på att gå där när Alvin inte är med då en vagn inte får plats på de smala stigarna. Sen kom vi hem för att käka lunch innan Alvin skulle hemtas på fsk men först hann jag även vila på soffan i 30 minuter. Snacka om att jag var helt slut när Alvin skulle hemtas sen, tog hundra år att bli pigg igen. Väl på fsk bestämmer vi oss får att ta en skogspromenad hem också så även Alvin fick sig en skogspromenad. Nu mina vänner är jag aptrött efter alla promenader och tror inte jag kommer göra om detta igen innan liten i magen föds. =)

Natti säger jag redan nu!



f

Kommentarer

Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2011-05-18 22:22:21

Sv. Okej, vad kul att vara på landet :).



Jag ska ut med några tjejkompisar, och ha det trevligt på lördag :). Så jag är barnledig.



Kram Mia

Postat av: sanna -saos.blogg.se

Publicerad 2011-05-18 23:38:50

Åh så himla fin hund! :)



svar ja nu går jag inte på MVC utan hos en privat barnmorska men ändå! det var ju naturligtvis roligare än ams ;) Ja foglossningen har hållit på några veckor nu. inte roligt alls men rätt väntat sedan förra graviditeten :(

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-19 08:39:29

Så härligt med skogspromenader. =)



Sv: Jag brukar heller aldrig vinna så jag blev glatt överraskad. =)



Jodå visst känner jag att det närmar sig allt, men i och med att jag har så ont så känns till och med 7 ynkliga veckor som en evighet. Får hoppas tiden rusar fram i alla fall. :)



Ja det blir ju 10 dagar efter vår bf då. Spännande, lägger till dig på bloglovin så jag kan följa dig lättare. =)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-19 09:18:48

Shit va nice det där såg ut

Postat av: Jennie - leonsmammas.blogg.se

Publicerad 2011-05-19 10:49:32

Härligt värre. Jag va själv uppe i skogen där o gick för ett tag sen. Första gången sen vi flyttade hit faktist. Är inte mkt för skog annars... Men den va mysig, o dumt att inte ta promenad när man har så nära liksom.

Men håller med synd att det är krångligt med vagn för dom små orkar ju inte gå så länge :/

kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela