Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdsfest! Ikväll hade Pianots förskola gå...

Publicerad 2011-05-31 21:42:42 i Allmänt

img_7528 (MMS)

Gårdsfest! Ikväll hade Pianots förskola gårdsfest. Gårdsfesten innehåll tipspromenad, sång, fika och prisutdelning. Jag och Richard var inte äns i närheten av att vinna tipspromenaden kan jag säga. Man skulle nämligen gissa vems ögon det var på bilderna. De ända vi kunde var Alvins, fröknarnas och sen var vi också rätt säkra på en apas ögon med. Såklart fick vi inget pris! Alvin sprang omkring och lekte som en tok med de andra barnen vilket var roligt att se. Fröknarna berättade och visade också bilder om vad de gjort under vårterminen vilket också var väldigt intressant och kul att se. Det blev en sen kväll här hemma då vi inte var hemma förrän 19:30 och då skulle Alvin ha kvällsmat och sedan ett bad då han hade sand överallt. Nu säger vi iallafall Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela