Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dikt till vår ofödde

Publicerad 2011-05-04 19:36:11 i Graviditet nr 2

Vem är du mitt barn?
Ja, vem kan du vara?
Jag vet att du inte på frågan kan svara.
En liten pojke med ögon så fina
eller en flicka med dragen mina?
Vi kan bara vänta och vänta och vänta
på att du en dag på klockan ska klämta
och säga att "nu vill jag komma ut!"
ja, tänk att du väljer att födas tillslut.
Och sedan du livets ljus får se
och så mycket glädje till världen du ge.
vill krama dig, pussa, lukta och känna
och tårarna under mina ögonlock bränna
vi kommer för alltid att älska dig
det heliga löftet, det får du av mig!

Tänk att vi tre snart bli fyra! =)



(Dikten är tagen från nätet)

Kommentarer

Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

Publicerad 2011-05-04 21:09:31

Jag vet inte om jag är mer hungrig men garanterat mer sugen på mat iaf :p Så det blir ett extra mål oftast om dagen ändå. Konstigt nog är jag alltid sugen på mat och sällan/aldrig godis eller nå sött, men jag antar att de är positivt ;D

Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Publicerad 2011-05-04 21:15:24

svar Jo jag är i v.22 just nu och min son Liam är 1,5 så det kommer bli ...hmm... nästan två år emellan. :) Själver? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela