Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var Alvin tillbaka till förskolan denna...

Publicerad 2011-05-03 10:24:36 i Allmänt

img_3646 (MMS)

Då var Alvin tillbaka till förskolan denna vecka. Imorse snöade det när vi gick till fsk. Skulle ta på Alvin hans mössa i morse men hela sömmen sprack så det fick bli keps iallafall. Hur fort kan den där killen växa egentligen? Sen blev det massa kläder på så han inte skulle frysa i vårt kalla majväder. Har vi varit med om att det snöat i maj förr? Jag trodde iallafall att det var ett skämt när jag tittade ut i morse då vi haft sommarvärme i april. Det ska iallafall bli strålande sol och 18 grader till helgen igen. Längtar! När jag lämnade Alvin på fsk fick jag ta på honom en väst för de skulle ut i skogen och leka. Hoppas inte Alvin fryser om huvud och öron nu bara. Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela