Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade unge! Idag tog vi som vanligt en m...

Publicerad 2011-05-14 11:59:34 i Allmänt

img_2543 (MMS)

Älskade unge! Idag tog vi som vanligt en morgonpromenad i skogen. Från abborreberg (där vi bor) finns det en skogsstig som går till Marby så det blir att man går dit några gånger i veckan. Både mamma och jag är ju uppväxta där så det är extra roligt att komma dit. Väl där badade Casey vår hund. Hon lekte med husse som kastade pinne i sjön  som hon flyger efter. Medan de lekte i vattnet gick Alvin och plockade blommor i en skogsdunge vid stranden till mig. Han är för söt min lilla sockertopp! Idag blir det att fortsätta rensa lite i trädgården (började igår) och sedan mysa och äta gott i solen. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela