Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vintern är tillbaka! Nae usch nu hoppas vi...

Publicerad 2011-03-20 11:24:18 i Allmänt

img_6173 (MMS)

Vintern är tillbaka! Nae usch nu hoppas vi verkligen att det var sista gången snön sa "hej". Nu säger jag iaf "hej då" till snön! Jag vill inte se den igen förrän nästa vinter! Nu märker man ändå på hundarna att våren är på väg. De är mer spralliga ute och känner en massa nya lukter och börjar revirpinka. Ute kvittrar fåglarna och busar i buskarna. Solen skiner varm men luften är kall. Jag tror ändå inte att våren dröjer länge nu. Men jag trodde den var på väg förra veckan så kom ju snön igen. Nu vill jag inte bli besviken igen, trotts det hinner ju faktiskt snön falla ner på oss igen i ett typiskt aprilväder! Bläää för det säger jag. Jag vill ha en varm och härlig vår jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela