Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi är galna! Efter att ha nattat Alvin bör...

Publicerad 2011-03-29 12:49:28 i Allmänt

img_3187 (MMS)

Vi är galna! Efter att ha nattat Alvin började Richard och jag baka kl åtta på kvällen (på Richards initiativ). Vi bestämde oss för att baka småkakor. Tillsammans kom vi överens om drömmar, kolasnittar och kokostoppar. Detta tog oss två timmar att baka och fixa. Om kakorna blev goda? Om dom blev! Vi åt säkert minst 5 st bara igår (Richard åt fler som vanligt), ska ta fram några till fika nu med. Då vet jag någon som blir glad när han kommer hem från "dagis"! Nu har vi iaf frysen full med 150 kakor. Det är så det ska va! Nu är det bara att ni kommer på fika hos oss, men ring innan så vi hinner ta fram kakorna för tinning. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela