Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Semlans dag idag. Gud så gott det var med ...

Publicerad 2011-03-08 17:37:18 i Allmänt

img_1966 (MMS)

Semlans dag idag. Gud så gott det var med semla, det tyckte iaf Richard och jag. Alvin gillar det inte alls så han får alltid en liten kaka ist. Hundarna tyckte dock väldigt mycket om grädden. Efter semleintaget tog vi oss en liten kort promenad (den första på över 1 vecka). Solen lyser och den är faktiskt riktigt skön. Nu smälter snön igen och jag hoppas den aldrig mer kommer tillbaka för i år. Nu inväntar vi bara våren som gärna får snabba på sig lite granna. :)

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-03-08 22:55:42

vist är dom goda man sjäöv har jag inte hunit med att äta någon i dag så får ta igen det någon annan dag . viss är det mcyket man sak hinna med men än så länge så har vi hunnit med allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela